Wednesday 4 December 2013

Cara untuk jadi ahli shaklee

Bismillah..
Lately ramai yg asyik cerita pasal shaklee.Pasal kebaikan shaklee.pasal nak join shaklee..best ke shaklee ni? Sampai ramai org dok cakp pasal shaklee ni..mestilah best, sebab sy pun dah rasa apa yg shaklee tawarkan..yang dah makan produk & join ahli mesti setuju..kalau tak takkanla sampai setuju nak join jadi ahli shaklee kan.. saya dulu pun bermula dengan cuba produk dulu..produk first yg saya beli ialah esp.. masih teruskan sampai sekarang..rasanya dah masuk setahun saya makan esp ni..dan dah rasa kebaikkannya sebab tu saya terdetik hati unt join shaklee & jadikan sebagai side income saya..

Inilah borang pendaftaran jadi ahli shaklee

Macamna nak join shaklee?
Okeh, ada 2 cara unt join shaklee..boleh pilih nak yang mana.. Manala tau kot nanti terbuka hati nak join so dah tau cara unt join kan..

# cara 1st dgn bayar fee sebanyak 65 & tambah 10 unt postage (sm) & 20 (ss).. fee ni untuk seumur hidup tau..tak de tamat tempoh & tak yah renew every year.. bila register kita akan dapat kit.. dlm kit tu ada buku panduan, price list dll.

# Cara 2nd.. adalah register secara percuma..ya, secara percuma!! bagaimana?? nak register secara percuma, boleh tapi ada syaratnya.. apa syaratnya?syaratnya adalah dengan wat pembelian barang berjumlah RM600++ Yang bersamaan dengan 200 uv.. bila dah ckp 200 uv .anda layak unt menjadi ahli shaklee secara percuma.. wowwww...nampak menarik kan.. Bersempena bulan dis ni.. kalau nak join shaklee secara percuma bolehla amik promosi yg shaklee tawarkan iaitu beli 6 botol omega guard percuma 1 botol.. dgn itu anda layak dapat free membership dah..

Kenapa saya pilih shaklee sebagai supplimen pilihan saya & shaklee sebagai side income saya? sebabnya adalah kerana :
1) Produk shaklee ada kelulusan KKM & dsahkan HALAL.
2) Produk shaklee dah ada beribu-ribu kajian klinikal oleh pihak ke 3.. jadi memang terbukti berkesan, semulajadi & selamat.
3) MLM shaklee adalah MLM yang tidak menindas.. downline boleh potong upline.. downline boleh lagi tinggi pangkat dr upline.konsepnya, sapa usaha lebih dia akan dapat lebih.
4) Biz shaklee tidak memerlukan saya keluar mlm unt berjumpa customer & sebagainya..saya seorg ibu bekerjaya mmg tak mampu nak berbizz kalau saya perlu keluar berjumpa dengan cust @ perlu head hunting. Sambil jaga anak di rumah saya boleh share kebaikan produk & reply pm customer..
5) sesi coaching bersama leaders & anak buah hanyalah secara online..punya support grup yang sgt membantu & akan d guide dari 0-hero. sgt menitikberatkan amalan kerohanian & akan d ajar pelbagai ilmu lain.
6) tak perlukan modal besar & tak yah nak sewa kedai bagai..dah jimat kan disitu.
7) kita boleh pilih sendiri nak bonus banyak mana. 2-3-4-5-6 Angka? u decide!! Saya dah rasa 4 angka.. malah dah separuh dr basic gaji pekerjaan hakiki saya..tak mustahil angka itu akan terus meningkat dari semasa ke semasa..alhamdulillah..syukur!!
8) skang ni dah ada sistem online. so tak perlu keluar rumah pun if nak beli barang, nak register ahli baru, nak cek point, nak itu nak ini.. semuanya dihujung jari. submit order, tgu GDEX hantar barang sampai rumah..oder ke customer pun mcm tu juga..senang kan.. nak mudah mcmna lagi pun tak taulah..huhu

Okeh.. banyak dah berceloteh ni.. sapa2 yang teringinnn sangat nak berbizz shaklee tp tak tau nak bermula dari mana, meh saya bantu anda keluar dari zon selesa anda yang tak berapa nak selesa tu.. selesa ke kalau cukup2 makan je & tak ada simpanan untuk kecemasan? Tambahan dgn pelbagai kos hidup yg telah naik & bakal naik tahun depan ni.. Nak juga rasa hidup lebih selesa sikit kan..kan..kann...
Bagi yang berminat boleh hubungi saya melalui


Saya sedia membantu anda!!


With Love
- fiqah -

No comments:

Post a Comment