Thursday 5 December 2013

Nutriferon - Imun booster semulajadi

Bismillah..

Hari ni sedikit sedih dengan apa yang melanda saudara-saudara kita di Pahang & Terengganu. Hati masih terkesan. Apa la nasib mereka di sana, paling sedih bila tgk anak2 kelaparan.. orang tua meredah air banjir..huhu..Semoga Allah berikan kekuatan pada mereka & bantuan dapat dihulurkan dengan segera.

Amin!!

Hari ni nak wat sharing ringkas aje.. Nak story kat semua, apa yang saya ambil kalau rasa-rasa nak demam, rasa tak sedap badan. Skang ni memang tak p klinik dah kalau demam, selsema, or sakit2 badan. Kalau p pun sebab nak amik mc ja..tapi ubat tak makan pun..hahhaha.. Sebab dah jumpa imun booster dari bahan semulajadi. Imun booster apa tu? Taraaa..inilah dia yg saya maksudkan imun booster tu. Nutriferon..





Nutriferon ni diperbuat dari bahan semulajadi tau. Bahan apa tu? Nutriferon diperbuat dari estrak 4 jenis tumbuh-tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, honeysuckle jepun dan biji plantago. Tumbuh-tumbuhan ini mempunyai kebolehan untuk mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.Sebab tu tak ragu-ragu nak amik. Sebab bahannya dari semulajadi. For me, its better than painkiller. 


Nutriferon ni dalam bentuk serbuk..Sekotak ni ada 30 sachet. Jom kita tengok apa manfaat utama Nutriferon ni.
  1. Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari.
  2. Melawan kanser dan tumor.
  3. Melindungi kita dari influenza
  4. Meringankan stress dan kelesuan
  5. Melambatkan penuaan
  6. Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C
  7. Memperbaiki kesan menopos
  8. Memperbaiki kesan PMS
Pengalaman saya sendiri amik nutriferon & vit C masa selsema hari tu..alhamdulillah, pulih sepenuhnya pada hari ke 4. Selalu selsema mesti rasa tak larat kan..tapi kali ni ok, mampu uruskan rumahtangga & anak2. Lagi 1 sebab kenapa saya amik nutriferon ni adalah sebab saya masih menyusukan syifaa..Memang cukup liatla kalau kena amik ubat walaupun ubat tu boleh diambil oleh ibu menyusu..hihihi..Now sangat lega sebab ada nutriferon unt gantikan ubat2 yang ada bahan kimia tu.


Nutriferon & Vit C. Imun booster fqah masa selsema hari tu.

Baru-baru ni ada bg juga pada syifaa sebab dia tetiba je selsema. 1 sachet tu devide pada 3 bahagian. Masukkan dalam botol air masak dia. Alhamdullah dengan izinNya hari ke 2 selsema dah kurang. hari ke 3 memang dah kering terus. Pas ni dah tau dah nak bg apa kalau anak2 tak sihat..hehe

Bagi yang tak penah cuba saya rekomen sgt cuba nutriferon ni.. Bapa la sgt harganya kalau nak dibandingkan dengan kesihatan kita & anak2 kan.. 

 Bagi yang nak cuba boleh dapatkan dari fqah k. klik sini cara untuk buat pesanan.


Ya Allah Ya Tuhanku, selamatkanlah saudara2 kami yang dilanda banjir di Pahang, Kelantan & Terengganu. Amin!!

With Love 
~ Fiqah ~

No comments:

Post a Comment