Saturday 29 June 2013

Bagaimana Untuk Order Suplimen Shaklee Dari Saya??

Bismillah

Thanks for blogwalking here..Anda berminat untuk mendapatkan pelbagai supplimen shaklee yang ternyata selamat, semulajadi & dengan izinNya berkesan? Ada beberapa cara.


Untuk fast reply anda semua boleh sms@ whatapp @ wechat ke 012450784..InshaAllah sy akan reply ASAP selepas dpt msg / whatsapp / wechat anda. Nak call pun boleh, xda masalah cuma costly la sikitkan.. Saya rasa lebih mudah kalau tinggalkan pesanan shja. ;)




Selain tu, juga boleh tinggakan pesanan di fb personal sy https://www.facebook.com/shafiqah.othman.Bg yg bukan fren, kn add fren dulu ya baru leh msg sy @ pm di inbox fb fanpage sy https://www.facebook.com/pages/Mama-Lawa-Anak-Sihat-Papa-Bahagia/516735231702342
dan
Bagi yg belum like dijemput unt like dulu supaya sng dpt updates dari sy..



Saya menyediakan penghantaran ke seluruh malaysia dgn menggunakan khidmat Pos Laju dr pos Malaysia. Jadi tak ada masalah walaupun jauh, anda tetap boleh dptkan pelbagai rangkaian produk shaklee dari sy.


Bagi yang tinggal berdekatan dengan sy, iaitu di Kepala Batas, Tasek Gelugur, Sg 2, Penaga, Teluk Air Tawar, sy boleh hantar direct ke rumah anda..Lebih mudah & jimat pos bukan??


Jangan risau, sekiranya anda membeli supplimen shaklee dr sy, sy akan pastikan anda semua akan mendapat BEEEESSSTTT PPRICEEE ever + EXTRAAAAA..kalau nak tau apa, kenala hubungi sy ye..Dan pastinya free consultation seumur hidup!!

Semoga Kita Semua Mendapat Rahmat Darinya Selalu

No comments:

Post a Comment