Monday 3 June 2013

Hanya Untuk Lelaki - Panduan Kekal Muda & Bertenaga

Bismillah..

Gambar sekadar hiasan

Hari ni nak share sikitla apa yang sesuai untuk kaum adam..asyik2 post pasal wanita, ibu & anak2 je..so entry  ini saya dedikasikan untuk kaum2 bapa pula.

Kaum bapa pun kena jaga kesihatan jugak. Yelah, seharian penat bekerja kena juga reward diri dengan makan suppliment yang boleh mengembalikan tenaga dan untk keperluan kesihatan. Takut2 nanti bila dah masuk umur 30an, banyak pulak penyakit yang menyinggah. Tidak kurang juga yang telah mengalami perubahan hormon seawal usia 30an dan diserang masalah seperti mati pucuk, pembesaran prostat, letih, lesu dan kurang stamina. Dengan diet yang kurang sihat, pencemaran alam dan gaya hidup hari ini turut menyumbang kepada pelbagai masalah kesihatan yang baru. Jom kita tengok suppliment apa yang harus diamalkan oleh kaum bapa..


kajian menunjukkan pengambilan asid lemak omega3 dapat meningkatkan kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal selain memelihara kesihatan otak, penglihatan & fungsi sendi.

Vitamin E berfungsi untuk memelihara kesihatan jantung, otot dan prostat selain meningkatkan fungsi paru-paru, kolon dan sistem imun tubuh.

 
Zink merupakan mineral yang penting bagi tubuh. Ia merangsang tindakan enzim (penting dalam tindakan kimia tubuh) selain memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki.

Sememangnya usia akan terus meningkat, tiada siapa yang mampu menyekat. Yang muda, pastinya akan tua, yang kecil akan dewasa. Namun, supplimen yang baik mampu mencegah penyakit seiring peningkatan usia. Lebih baik mencegah daripada mengubati kan..kalau dah sakit, duit banyak2, kehidupan yang bahagia pun dah xdapat nak dinikmati.

Berminat nak dapatkan set untuk kesihatan kaum adam ini? Juga boleh dihadiahkan kepada insan2 yang kita sayangi. Semoga dengan hadiah kesihatan yang diberikan shaklee ini dapat membantu wira kita kekal muda bertenaga menjadi pelindung insan yang disayangi..

Ok, jangan tangguh2 lagi..terus pm sy d fb @sms@whatsapp saya 0124650784
penghantaran seluruh Malaysia
COD area: kepala batas, sg2, tasek gelugur, penaga, TAT
pastinya BEEEESSSTTT price ever with free postage hanya dari saya




No comments:

Post a Comment